giovedì 14 novembre 2013

Sant'Agata, New York, brindisi pa vittoria

A zia Adele di novantatri anni non si cuccò propria dda notti, sinn'annoi a fare baldoria 'nta ghiazza a ballari e trincari wine fandanghinu in onori di Bill De Blasiu so niputi ,u novu sinnucu di New York.
Sant'agata diGoti, provincia di Beneventu, si iunciu a Metropoli Americana 'nta festa pa vittoria. A Grandi Mela divintoi na Puma Russa, pi meritu di l'avvocatu Bill. 'Nta capitali du bisinissi vinciu pridicannu a favuri di poviri, di giovini, pi diritti civili e pi l'uguaglianza. U repubblicanu Lotha nisciu cu l'ossa rutti e di pacci du Tea Party s'appunu a mucciari pa viggogna. Appena si sappi a notizia, 'nta Casa Bianca Michelle ittoi un sautu di gioia, ma 'nto preiu  ci nputtiddoi  na moffa a so maritu Obama dicennuci: "u vidisti a to
cumpari Bill? a vo finiri di sicutari sti liberisti repubblicani nto palammentu?"  U novu sinnucu inveci sa gudia supa u palcu di festeggiamenti assemi a so famigghia, a mugghieri Charlaine puitissa e fimminista  d'origini africani,i figghi  Danti u ricciu e a bedda Clara. Stu menzu "comunista" miricanu ci misi na petra supra a Giuliani u "sceriffu" fanaticu e a Bloomberg u capitalista. U so pinseri è pi tanti senza casa, cchiù sai di cinquantamila,pi disoccupati, pi chiddi chia hannu a tirari a campari facennu travagghi a picca soddi e luntanu da casa, pi scoli chi custunu troppu assai, pa finanza chi fa u malu e u bon tempu e paga picca tassi. Pinsannu e discussi chi si fannu nta l'Italia e u nostru govennu di Lagghi Intesi di Giorgi II e u capu squadra Letta, paremu carusi chi vannu all'asilu da politica, mentri l'autri sunnu o liceu. U fattu è cu munnu camina e nui ristammu femmi,
ancora ni scantamu che venunu i comunisti, quannu iddi non ci sunnu cchiù d' un beddu pezzu. L'elezioni di De Blasiu  dimostra puru chi pi vinciri si parra chiara, sinnò si fannu sulu npracchi.

I nostri vutazioni:

  • 10 e lodi pu solitu Papa,Franciscu Maravigghia che dissi chi figghi di corrotti manciunu pani sporcu.
  • 8  a Accorinti  picchì ristoi sempri u stissu
  • Sutta zeru,in quantità non classificabili,a Silviu Bellusconi ,chi paragonoi i so figghi all'ebrei e tempi di Hitler:  Viggogna,Viggogna,Viggogna,Viggogna,e non finiria cchiù.

Nessun commento:

Posta un commento